Чернігівське тролейбусне управління – на 6-му місці в Україні за обсягом пасажироперевезень

Чернігівське тролейбусне управління – на 6-му місці в Україні за обсягом пасажироперевезень

Про фінансово-господарську діяльність комунального підприємства “Чернігівське тролейбусне управління” Чернігівської міської ради інформував сьогодні на розширеній міській нараді начальник комунального підприємства “Чернігівське тролейбусне управління” Чернігівської міської ради Олег Коржов.
З огляду на значні економічні та фінансові труднощі, що має підприємство з 45-річною історією сьогодні, вся основна його діяльність спрямована на збільшення доходів та скорочення виробничих витрат. На підприємстві працює …

Чернігівське тролейбусне управління – на 6-му місці в Україні за обсягом пасажироперевезень

Про фінансово-господарську діяльність комунального підприємства “Чернігівське тролейбусне управління” Чернігівської міської ради інформував сьогодні на розширеній міській нараді начальник комунального підприємства “Чернігівське тролейбусне управління” Чернігівської міської ради Олег Коржов.
З огляду на значні економічні та фінансові труднощі, що має підприємство з 45-річною історією сьогодні, вся основна його діяльність спрямована на збільшення доходів та скорочення виробничих витрат. На підприємстві працює 864 працівника, серед них: 247 водіїв, 214 кондукторів, 165 осіб – служба ремонту рухомого складу, 50 – АУП.
Кількість працівників на підприємстві з минулого року збільшилась на 24 особи за рахунок водіїв тролейбусів і автобусів та кондукторів. Середня заробітна платня сьогодні складає 1534 грн., що на 13% перевищує показник минулого року. Середня зарплата водіїв збільшилась на 17%. Але кадрова проблема на підприємстві, зауважив начальник управління, ще залишається не вирішеною.
За інформацією О. Коржова, підприємство обслуговує 11 тролейбусних та 4 автобусних маршрути, на які щоденно виходять 80 тролейбусів і 20 автобусів. Відповідно до діючого в Україні законодавства право на пільговий проїзд мають 26 категорій громадян, це понад 80 тис. чоловік у нашому місті.
Загалом на балансі підприємства знаходяться 121 пасажирський тролейбус і 23 автобуси.
Серед найважливіших проблем підприємства начальник назвав незадовільний технічний стан тролейбусного парку та недостатнє фінансування. Середній вік парку тролейбусів складає 17 років при терміні експлуатації – 10 років, 84 тролейбуси пройшли понад 1 млн. км при нормі 720 тисяч. Отже, із 121 одиниці рухомого складу 95 підлягає списанню.
Протягом 2009 року в результаті капітальних ремонтних робіт відремонтовано 39 тролейбусів на загальну суму 1394 тис. грн., крім того, списано 9 одиниць рухомого складу 1985-1987 випуску.
Енергозабезпечення електротранспорту здійснюється тяговими підстанціями потужністю 28 800 кВт, загальна довжина контактної мережі – 102,6 км, яку підтримують 2,7 тис. опор. Технічний стан контактної мережі з роками теж значно погіршився. Сьогодні заміні підлягає 5,0 км контактних проводів, експлуатація 2,5 км з них є аварійною. Понад 40 років і опорам, що утримують контактну мережу, з яких 15 теж є аварійними та підлягають заміні. На виконання вказаних аварійних робіт, за словами О. Коржова, необхідна сума понад 1 млн. грн.
Через низку об’єктивних і суб’єктивних причин за останні роки спостерігається суттєве зменшення обсягів перевезень міськими тролейбусами. Це характерно не тільки для Чернігова, але й для всіх міст, де є тролейбусне сполучення. Головна причина – невідповідність рухомого складу вимогам сьогоднішнього дня – комфортності й швидкості поїздки. Але, не зважаючи на це, за обсягом транспортної роботи тролейбусний парк Чернігова утримує 6-те місце по Україні після таких міст та областей, як Київ, Донецьк, Харків, Вінниця та Крим.
Забезпечення перевезення пасажирів електротранспортом вимагає великих витрат – утримання контактної мережі й 10 підстанцій, ремонт і технічне обслуговування зношеного рухомого складу, підтримка працездатності складного устаткування Депо. Собівартість перевезень пасажирів електротранспортом перевищує існуючий тариф.
Компенсація з державного бюджету пільгових перевезень в 2009 року зменшилась у порівнянні з минулим роком на 810,8 тис. грн., отже, фактична компенсація однієї поїздки пільгового пасажира склала 45,7 коп. За минулий рік підприємство недоотримало майже 2 млн. грн. субвенцій з передбачених бюджетним планом. На сьогодні заборгованість по заробітній платі складає 1,6 місяці або 1,8 млн. грн.
Але попри всі труднощі, для перевезення пасажирів тролейбусне управління щоденно забезпечує плановий випуск 80 тролейбусів і 20 автобусів. За рівнем покриття затрат власними коштами підприємство має найвищий показник по Україні – 54,5%. Керівництво підприємства вживає заходів для зменшення витрат і збільшення дохідної частини.

Джерело: Відділ зв’язків з громадськістю міської ради
Опубліковано в Новини. Закладка на посилання.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

6 + 3 =